Promocje Nowości
  • O firmie
  • Wysyłka
  • Klub hodowców
  • Kontakt

nie ma żadnych produktów...

Szukaj... Szukaj...

szukanie zaawansowane

Formy Dostawy

Program rabatowy dla stałych klientów

Zarejestrowani klienci mogą korzystać z rabatów zależnych od łącznej sumy złożonych zamówień

więcej

Wysyłka towarów

szczegóły opisane są w regulaminie sklepu

więcej

Dowóz do klienta

na terenie Trójmiasta i okolic

więcej

Dostawa dla hodowców

powyżej 500 zł dostawa gratis

więcej

Dostawa gratis

Przy zakupach powyżej 150 zł

więcej

Producenci

< >
  • logo Flexi
  • logo Bozita Cats
  • logo HAPPY DOG Sensible
  • logo HAPPY DOG Supreme
  • logo NaturCroq
  • logo NaturFloq
  • logo HAPPY DOG
  • logo Happy Cat Supreme
  • logo Frontline
  • logo Vet-Argo
  • logo Hilton
  • logo ZOLUX
  • logo BAYER
  • logo Biowet
  • logo EASY TRACK ID
  • logo Vetoquinol Biowet
  • logo Metro
  • logo Royal-Canin
  • logo Artero
  • logo ScanVet
  • logo Earthborn Holistic
  • logo SaniCat
  • logo StefanPlast
  • logo Ceva
  • logo Royal Canin Size
  • logo Royal Canin Breed
  • logo BOSCH
  • logo Golden Grey
  • logo Profi Line
  • logo Nova Foods
  • logo Trixie
  • logo LoloPets
  • logo Maced
  • logo SMAKO
  • logo Josera
  • logo Happy Cat Sensitive
  • logo Happy Cat Minkas
  • logo MultiTalentV7
  • logo Advantix
  • logo Doogi
  • logo Muscat
  • logo Bernardinum
  • logo Alpha Spirit
  • logo Dry-Bed
  • logo Seriously Strong
  • logo APL health&happines
  • logo PETMEX
  • logo Milord

REGULAMIN KORZYSTANIA Z OFERTY

 internetowego sklepu zoologicznego

HappyBern 

 § 1
ZASADY OGÓLNE

1. Klientem naszego sklepu jest każdy, kto poprawnie wypełni formularz zamówienia lub złoży je telefonicznie na sprzedawane przez nas produkty.

2. Wypełnienie formularza zakładającego konta klienta sklepu HappyBern oznacza Państwa zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji złożonego zamówienia przez Sklep HappyBern, ul. Wita Stwosza 19, 84-230 Rumia, zgodnie z obowiązującym polskim prawem o ochronie danych osobowych.

3. Oferta sklepu dotyczy tylko obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wysyłki towarów poza granicę Polski, konieczne są dodatkowe ustalenia realizowane bezpośrednio między sklepem, a klientem.

§ 2
REALIZACJA ZAKUPÓW

1. W celu zakupu towaru należy zarejestrować się i poprawnie wypełnić formularz rejestracyjny umieszczony w górnej części ekranu. Zarejestrowany Klient zakupy realizuje po wcześniejszym zalogowaniu się polegającym na wpisaniu nazwy użytkownika (logging) i hasła.

2. Istnieje możliwość realizacji zapłaty za zakupy z wykorzystaniem systemu płatności on-line obsługiwanym przez Przelewy 24.pl lub bezpośrednią wpłatę na konto sklepu.

3. W przypadku „płatności przy odbiorze” opłata za dostawę będzie podwyższona o należność wynikającą z cennika usług firmy kurierskiej.

4. W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia otrzyma drogą elektroniczną lub telefoniczną informację o jego przyjęciu.

5. Przesyłka jest przygotowywana do wysłania od momentu zaksięgowania wpłat na konto klienta lub uzyskania informacji z systemu Przelewu24.pl oraz dokonanej płatności.

6. Za bezpieczeństwo realizacji płatności „on-line” odpowiada firma Przelewu24.pl zgodnie ze swoimi zasadami i certyfikatami bezpieczeństwa.

7. Klient zobowiązany jest do zachowania ostrożności podczas operacji płatności elektronicznej, a w szczególności do sprawdzenia czy bezpiecznie łączy się z właściwym serwisem.

8. W przypadku wybrania sposobu zapłaty „Wpłata na konto” klient zobowiązuje się do niezwłocznego przelania kwoty zamówienia wraz z kosztami przesyłki na konto bankowe Sklepu HappyBern, ul. Wita Stwosza 19, 84-230 Rumia prowadzone w mBanku o numerze 48 1140 2004 0000 3802 7269 4140

9. Płatności na inny rachunek niż podany powyżej nie będą akceptowane.

10.  W przypadku wybrania sposobu zapłaty „Płatne przy odbiorze” rozliczenia z klientem dokonuje pracownik firmy kurierskiej realizującej zamówienie.

§ 3
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

 

1. Sklep internetowy HappyBern nie przetwarza podanych przez Państwa danych osobowych w celach innych niż wynika to z konieczności zrealizowania zamówienia złożonego i automatycznego wywalania wiadomości typu newsletter.

2. Sklep internetowy HappyBern nie wykorzystuje Państwa danych do wysyłania materiałów marketingowych, za wyjątkiem opcji "Newsletter", przeznaczonej do wysyłania własnej oferty handlowej.

 

§ 4
WYSYŁKA TOWARÓW

1. Paczki wysyłamy po potwierdzeniu dokonania zapłaty codziennie w dni robocze do godziny 14:00 lub, w przypadku braku towaru, w ciągu liczby dni roboczych określonych przy „dostępności” towaru widniejącej na karcie towaru.

2. Paczki są wysyłane firmą kurierską DPD.

3. Zamówienia w kwocie powyżej 100 zł dostarczamy bezpłatnie na obszarze w promieniu 30 km od siedziby sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Dowóz do klienta jest realizowany we wtorki i czwartki. Obszar objęty tym sposobem dostawy to Trójmiasto i okolice.

4. Zamówienia w kwocie powyżej 50 zł dostarczamy bezpłatnie na obszarze miast Rumia i Reda po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dostawy.

5. W wyjątkowych wypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu.

6. Koszt wysyłki widoczny jest w „koszyku” w momencie wybrania opcji dostawy.

7. Przy zakupach detalicznych powyżej 150 zł przesyłka gratis na obszarze całej Polski. Dotyczy przedpłaty na konto lub płatności on-line. Oferta nie łączy się z innymi promocjami i programami lojalnościowymi.

8. Czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych od momentu wysłania paczki.

9. W przypadku nie jasności wynikających ze sposobu dostawy zakupionych towarów prosimy o kontakt. Szczegóły sposobu kontaktu na witrynie internetowej sklepu.

§ 5
ZWROTY I REKLAMACJE

1. Reklamacjom podlegają przesyłki nie zgodne z zamówieniem. Uznane braki sklep HappyBern uzupełnia na własny koszt.

2. Zgodnie z prawem konsumenckim obowiązującym na terenie R.P. każdy zakupiony w produkt można zwrócić bez podania przyczyny. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar musi być w takim stanie jak został zakupiony tj.: w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT), oraz pozostałymi elementami uzupełniającymi przesyłkę.

3. Pozostałe prawa reklamacyjne zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim w Polsce.

4. W przypadku chęci zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny ze sklepem.

5. Klient odsyła towar na własny koszt. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz dane konta, na które mamy przekazać pieniądze za zwrócony produkt. Przelew zostanie wykonany w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.

6. Zwroty przyjmujemy wyłącznie w przypadku, gdy towar jest odesłany w oryginalnym, nienaruszonym, opakowaniu oraz nie nosi żadnych śladów użycia. Produkty noszące ślady użytkowania lub w przypadku karmy waga przesyłki jest nie zgodna z opisem towaru nie podlegają zwrotowi i będą odesłane do klienta na jego koszt. Sklep HappyBern nie odbiera przesyłek objętych procesem reklamacji za pobraniem.

Facebook

Ładowanie...